Går vidare..

Var och köpte nya skor på Skopunkten igår, äntligen vill jag vara ute igen! Har ju inte haft ett par riktiga och bra höst/vinterskor tidigare och därför grämt mig för att lämna huset men nu har jag skaffat ett bra par, följde till och med morsan till affären idag, woho!
På ICA köpte jag någonting som jag sett på Rachael Ray's matlagningsshow när Miley Cyrus och hennes pappa var med, det heter kort och gott "Fluff" och gott är det! Ska ha det till min varma choklad (som jag blivit besatt av) senare ikväll.
*
Har precis formellt "sagt upp" mig som Sorteringshatt på SH (Svenska Hogwarts). Det känns som ett bra beslut och jag ångrar mig inte (än). Har dock kvar att göra lite arbete, tar det i helgen.
*
Sitter och dricker svagdricka, mumma! Lyssnar också på Spotify och spelar på Facebook. Men senare blir det som sagt varm choklad med Fluff på!

/V


Mina nya kängor!



Mumma!

Kommentarer
Postat av: Beate

Sorteringshatt på SH? vad var det för spännande?

2009-11-30 @ 21:53:10
URL: http://beateukvitne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0