Glad Påsk!

Igår och idag hade vi (Sanna bor ju hos mig/morfar just nu) besök av mamma, moster och Ottis - vi käkade påskmiddag och hade kul.
Ikväll körde jag och Sanna tysta leken, hon vann efter en lång stund på grund av att jag tabbade mig i Mario Bros på Wii *suck*.
*
Morsan, jag och Sanna gick på Gudstjänsten i Mikaelikyrkan idag, det var mysigt.
*
Har tittat på så många "nya" filmer hittills hos morfar, han har tv4 film. Quills, This is England och Kvinnor på Hjärnan är bara några filmtitlar.
*
Sanna fick nyss beskedet att det är hon som blir den nya TKH-läraren (www.svenskahogwarts.com), supermycket grattis älskling!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Sannie

Tack sötis! <3

2010-04-05 @ 21:17:45
URL: http://xiwis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0