God Jul och Gott Nytt År!

Först och främst, jag vet att jag lovat bilder men jag är lat och har inte orkat fixa in dem i datorn än så ha tålamod tack.

Idag är jag extra glad och allt är Svenska Hogwarts förtjänst! Min UNDERBARE Edmund ska ÄNTLIGEN (efter typ ett halvårs slit) upp i klass 2 och återförenas med sin bäste vän Benjamin vilket betyder att jag kan plocka fram coole Fergus!!! Sedan har underbara SH:are hjälpt mig schema-lägga några av mina karaktärers liv med giftermål och barn och hela fadderullan vilket är underbart, att ha det svart på vitt! Det finns lite kvar att göra, kartlägga några karaktärers liv men det går i alla fall framåt. Så som sagt, denna dagen har varit fantastisk, tack SH! *kärlek*

Sedan har jag en till underbar nyhet, Kitty kommer hit imorgon! I know, sanslöst roligt kommer det bli, vi ska STÄDA och flytta saker från morfars hus till vårt, heja!

Nu ska jag fortsätta mitt planerande, Romeo står på tur.

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0