Oj, oj, oj...

Här krävs en riktigt stor update för att få med allt som hänt sedan sist... men jag orkar inte.

* Morfars begravning var fin, jag grät på grund av att Torsten läste upp en dikt som var så himlans fin. Men men, det är undantaget som bekräftar regeln.

* Sedan har jag och Linda varit till Sigtuna på julresa (och till Hantverksbyn i Nittsjö innan dess), jätteroligt förutom två kärringar som lade sig i och retade upp oss.

* Har spenderat mycket tid hemma hos min kära Linda, älskar henne otroligt mycket, vi är som systrar nu. Ska till henne nu på fredag för lite julmys, kommer bli kanoners.

* Det är mycket städning nu, både hemma och hos morfar. Massor med minnen dyker upp tillsammans med gamla saker.

* Vill tipsa om Musikhjälpen i P3, skänk en slant vettja: http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=3946&grupp=12803 

Bilder dyker upp nästa gång, ha det! Peace

Kommentarer
Postat av: Sunny

Yeah, mysigt att du kommit igång med bloggskrivandet igen. Puss på dig älskling <3 TACK för det jättefina julkortet, få någon form att hedersplats i rummet <3



Btw, när jag skrev Sunny så kom jag och tänka på att de flesta i min grupp börjat kalla mig det nu. :look Har jag nämnt det? Aja.

2010-12-15 @ 15:16:10
Postat av: Viggo

Nämen vad trevligt att julkortet kom fram, så glad jag blir! :D

Tack till dig min lilla gosboll som gör att jag orkar blogga ibland och som lämnar kommentarer ;)



Gos

2010-12-16 @ 12:44:47
URL: http://viggovarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0