Mario!

Har haft ett galet dygn!

Först var det kalas planerat vid tre igår (söndag) och till det kom en av mina bästa vänner Tove, ända från Norberg - heja! Jätteglad över att se henne för senaste gången vi sågs var innan jul = alldeles för lång tid.
Hon tog med sig två handkontroller för Wii samt Mario Kart så vi körde det efter fikat som även moster, Ottilia, morsan, morfar och Gerd var med på. Kalaset var roligt och vädret ute var najs (dock börjar jag bli trött på kylan, burr). Fick en present av Tove, tillbehör till min Wii-remote (två rackettar, en golfklubba och ett basebollträ). Tack så mycket!

När gästerna gått hem var jag och Tove ensam hos morfar, morfar övernattade hos Gerd. Vi stack till pizzerian på Bäckby och hyrde en film på ICA, Stan Helsing. Filmen var helt okej, lite löjlig men några gånger skrattade vi.
Sedan var det bara Mario Bros som gällde. Vi gick från värld 2 till värld 5 men var sedan tvugna att sova då klockan var över ett.

Idag gick vi från värld 5 till värld 7 och sedan skulle Tove hem, tyvärr. Usch så roligt vi hade, saknar henne redan.
Samtidigt idag fick jag reda på att jag vunnit en Pinne i SH's Pinnergala samt delat första plats med en annan! Jag är så stolt och tacksam, tack alla som röstat på mig/min karaktär! *Delar ut kramar*

Peace!

Tove!                         Nähä?!
   Mina gäster  Mario Kart!


PS, här är statistiken från Pinnergalan angående hur folk röstade i de kategorier jag var med, enjoy!

Snällaste Karaktär
Vinnare: Edmund Amend 14.9% (7) <--- Min
Aurelius Bexhill 12.8% (6)
Sandrine Titterington 10.6% (5)
Bedelia MacGee 8.5% (4) <--- Hon är min också
Liam Watanabe 8.5% (4)
Siera Nash 8.5% (4)
Benjamin Fraser 6.4% (3)
Ekaterina Sevastyanovna Chicherova 6.4% (3)
Hadrian Isacson 6.4% (3)
Theodore Adams 2.1% (1)
BLANKRÖST 14.9% (7)

Bästa släktingar
Vinnare: Släkten Acton-Aldwych 29.8% (14)
Tvillingarna Fletcher (Rain & Summer) 25.5% (12)
Bröderna Woodrow (Avery & Elias) 10.6% (5)
Systrarna Thomson (Mathilda & Lucy) 8.5% (4)
Bröderna Amend (Edmund & Kieron) 4.3% (2) <--- Edmund är min
Systrarna Hodge (Gwenda & Idelle) 4.3% (2)
Släkten Kincaid (0)
BLANKRÖST 17.0% (8)

Största emo
Vinnare: Dorothea Ward 27.7% (13)
Zacharie Janvier 23.4% (11)
Nichola Hill 19.1% (9)
Edmund Amend 10.6% (5) <--- Min
Esmeralda Cherryfield 2.1% (1)
Ewan MacQueen (0)
BLANKRÖST 17.0% (8)

Bästa/Finaste Karaktärsnamn
Vinnare: Cadence Callaghan 19.1% (9) + Romeo Heart 19.1% (9) <--- Han är min
Aloysius Seaver 17.0% (8)
Phoenix Pritchard 14.9% (7)
Sandrine Titterington 10.6% (5)
Connor Ó Ruadháin 4.3% (2)
Nichola Hill 4.3% (2)
Zedekiah Brendan-Synclair 4.3% (2)
Caoimhín Ó Macaula 2.1% (1)
BLANKRÖST 4.3% (2)

Karaktär med största egot
Vinnare: Jasmine Stainthorp 27.7% (13)
Cecilia St. Claire 25.5% (12)
Leoman O'Greys 23.4% (11)
Romeo Heart 14.9% (7) <--- Min
BLANKRÖST 8.5% (4)

Åtta kategorier får vi reda på senare så this is it för stunden! /V.D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0