Modell för en dag

Superkul!

Började med att Linda frågade om jag ville hänga med till The Studio på nittonde våningen i Skrapan och jag sade ja! Det var jättelänge sen vi träffades och jag tycker verkligen om henne, hon är rak på sak och vågar ta för sig.

I alla fall, vi kom dit igår och fick fylla i information om oss och sedan vänta tills vi blev uppkallade en och en och fick smink på oss. Min sminkös hette Emelie och var väldans självsäker, hon lade på en skitcool make up men min hud kvävdes. Sedan lockade hon mitt hår, gud så söt jag var!
Vi fick vänta igen innan en fotograf, en ascool tjej, kom och tog med oss till ett rum som hade olika bakgrunder och rekvisita. Vi bytte om men jag glömde byta skor och ta bort tofsen från min handled men men...

Jag fick börja och fotografen talade om hur jag skulle göra. Jag log mycket för att jag var så nervös men det blev inte så hemskt som jag tänkt mig. Tyvärr reflekterades ljuset i mina glasögon på de flesta foton så jag funderar på att köpa ett fotoprogram och kanske mixtra lite med bilderna.

Linda var jätteduktig och söt, hon hade inte sina glasögon på sig och nu i efterhand vet jag att jag inte heller hade behövt mina glasögon. Fotografen frågade mig om jag kunde ta av mig glasögonen på några head shots och de fotona blev så bra! Tackar Emelie för det som ringade in mina ögon med grön färg, jag brukar tycka att mina ögon ser alldeles för små ut utan glasögon men jag blev nöjd.

Efteråt fick vi vänta igen och sedan kom en tjej och hämtade oss för att visa bilderna. Jag tyckte först att det var lite pinsamt, jag gillar ju inte min kropp, men efter ett tag vande jag mig och kunde faktiskt gilla vissa bilder. Jag köpte alla bilder för 2800 kr för jag kunde inte bestämma mig för vilka jag ville ha. Jag fick 60 bilder för priset av typ 30, jag anser att jag gjorde ett kap.

Efter The Studio käkade Linda och jag på Subway innan vi åkte hem till henne. Där träffade jag Magnus och Sanna, Lindas grannar. De har två jättesöta ”småpudlar”, vill ha! Tänkte sno deras minsta och byta ut han mot Charlie men det gick inte tyvärr. Linda och jag körde Singstar, jag vann flera gånger! *Happy*

Linda skulle visa fotona men när hon stoppade in cd-skivan i datorn funkade det inte. Vi fick panik och blev jätteledsna. Det första jag gjorde när jag kom hem var att testa skivan på morsans stationära och den funkade så jag ringde till Linda och ska nu hjälpa henne att få sina bilder. Hoppade in i duschen sen, det var mycket jobb med att ta bort sminket, försökt länge men det finns fortfarande rester kvar runt ögonen, jobbigt.


Jag hade kul på The Studio och efter operationen, när jag gått ned i vikt, ska jag nog dit igen och ta ännu najsare foton.


Peace!

    


Kommentarer
Postat av: Sannie

Viggo! Du är min allra bästa bästis! Älskar dig så otroligt mycket. <3



Btw, din bilder är assnygga, när ska du börja sända ditt program på tv4? :)

2010-02-12 @ 22:36:35
URL: http://xiwis.blogspot.com
Postat av: Liz

Wow! Jättefina bilder! Du ska vara väldigt stolt över dem tycker jag! :D

2010-02-12 @ 23:52:30
Postat av: Niklas H Alsten

Du har jättefint ansikte.

Shiet så många som har det kommer jag på nu,

Aja som sagt. Jättefint.

2010-02-12 @ 23:57:22
URL: http://decipher.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh, du är så fin gumman! Saknar dig <3

2010-02-13 @ 09:31:24
URL: http://duskaintemedpawillys.blogg.se/
Postat av: Pocksie

Wow, jättesnygga bilder! Jättefin är du. n__n Otroligt fint ansikte. avis

2010-02-15 @ 16:44:46
URL: http://pocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0