Tjött *gäsp*

Råkade ta en liten tupplur som varade i över två timmar, inte bra. Är jättetrött nu men kommer piggna till snart (då jag ska sova) och har dessutom ont i huvudet. Blä.
*
Morsan är i Karlstad idag samt imorn så jag måste vara själv här hemma med hunden, inte kul. Jag gillar inte att vara ensam här på kvällarna, det är läääskigt...
*
Lyssnar på en repris av Morgonpasset i P3 (som vanligt). Martina ska ju ha mamma-ledigt snart och det känns sådär, hon gör Morgonpasset komplett och jag kommer sakna henne. Moa, som ska ta över under tiden, verkar helt okej men hon är ingen Martina så Morgonpasset blir annorlunda - har inte bestämt om jag gillar det eller ej.
*
Gick till affärn idag, duktiga mig. Tappade tyvärr 70 kr på vägen hem men jag brukar aldrig gå utanför dörren om jag inte behöver så jag är faktiskt stolt.
*
Jag har även börjat dricka te! *Helt galet* Folk som känner mig vet att jag undviker te och rynkar på näsan när någon berättar hur gott det är. Men nu har jag alltså ändrat mig. Jag har börjat "utforska" olika sorters te, använder mjölk och socker om jag inte är säker på att smaken gillas. Sitter nu med en kopp, smackar både persika och bittert, but I like it.

Peace!

Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: visst kan jag göra det :) hugs!

2010-02-18 @ 22:46:10
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0