Andra inlägget för i år!

(I brist på bättre titel)

Körde Singstar med moster, Ottilia och mamma i lördags. Ganska kul, vi käkade innan och sjöng fram till efter tio. Vi gick igenom mosters nya Singstar-skiva: Pop. Jag lyckades bli Singstar 4 gånger med hjälp av min lagkamrat som ibland var mamma och ibland moster. Spelade även ett roligt spel med Ottis emellanåt, jag lyckades vinna men det är inte segern som är roligast, det är gemenskapen, right? *fniss*
*
Sanna skulle komma hit i februari men det verkar ha gått åt pipsvängen för hon har nada cash. Jag funderar på att sätta mig på Swebus-bussen och åka ned till Kalmar men vi får se hur det blir.
*
Har fått nya brillor! Jättesnygga (tycker jag) och ganska billiga, 995 med frakt. Charlie höll på att bita sönder dem när de for ned i brevinkastet men lyckades bara ta hål på själva glasögonfodralet, muhahaha!

Peace /V


Ottis med "huggtänder"    Singstar!
                

Nya brillor

Kommentarer
Postat av: Sannie

Hihi, dina glasögona är grymt snygga! Det är så att jag som inte har glasögon, önskar att jag hade ett par!



Men angående att du skulle komma ner, tyvärr kommer inte det funka heller. :( Pappa ska plugga till sitt sista prov, och vill typ ha lugn och ro. >_< Jag tycker det var ganska fånigt, eftersom han lär plugga på dagen, då vi lär göra andra saker än att störa honom.



Men som sagt, jag tar första bästa buss när jag firat Maddies födelsedag (så jag slipper åka fram och tillbaka)sen så stannar jag så länge du vill. :D Egentligen hade jag velat var hos dig när du fyller år! Men AF kan slänga sig i väggen och dö långsamt.



Jag ser verkligen framemot att komma till dig! Jag blir så glad när jag tänker på det, så jag hoppas tiden går snabbt!!!!!!!

2010-01-19 @ 13:07:56
URL: http://xiwis.blogspot.com
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: tusen tack! :D

2010-01-21 @ 17:04:54
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0