Glaad!

Såg precis det efterlängtade nya avsnittet av Vampire Diaries! Herregud vad jag vad spänd på att få se vad som hände, och efter att ha läst spoilers om vad som skulle hända så satt jag som på nålar. Dock verkar det ha blivit något missförstånd för avsnittet jag såg har ingenting med det jag läste om på www.imdb.com, så jag kanske läste avsnitt tolv - jag har ingen aning. Men jag är glad att det jag fick veta inte hände för det gjorde avsnittet mer spännande, jag ska akta mig ännu mer för att läsa spoilers hädanefter. Åh vad jag älskar den här serien! Nu måste jag ju tyvärr vänta länge (tror det är en vecka) innan nästa avsnitt släpps i USA, fy vad hemskt! Såg även på TV6 att de tänker börja visa serien, första avsnittet går av stapeln den 11 februari. Det känns bra att veta att Sverige har lite god smak vad gäller teve-serier trots allt.


*
Fortsätter med sjätte säsongen av Degrassi: TNG. En superbra, kanadensisk tonårsserie om ungdomar på Degrassi High School. Jag har redan sett de fem första säsongerna och allt som allt tror jag det finns åtta inspelade säsonger hittills så än är jag inte riktigt klar. Jag var rädd att när de gamla eleverna skulle börja på college så skulle de försvinna från rutan men nej, man får följa deras liv fortfarande vilket jag tycker är superkul. I några av avsnitten är Nina Dobrev med, hon spelar för övrigt huvudrollen som Elena i Vampire Diaries.


*
Har börjat dricka vatten med frysta hallon i. Låter kanske konstigt men det är supergott! Vattnet får en svag smak av hallon samt att när de är frysta så kyler de ner vattnet som isbitar. Det är också gott att äta upp hallonen när man druckit ur, så det är mitt tips om man inte gillar att dricka vanligt vatten (vilket jag inte gör). Man kan såklart ha i blåbär, jordgubbar, ja vad som helst som är fryst!
*
Mina tänder har börjat ila konstant (konstig mening). Det jag menar är att jag har ilningar i mina tänder hela tiden och det gör mig galen! Hela veckan har framtänderna på den nedre tandraden "gjort ont" och nu har jag börjat köra med flourtuggummi efter varje måltid samt att jag rengör tänderna noga på morgonen och kvällen. Jag undrar om detta beror på att min förra piercing skavde ned tandköttet så att tandhalsarna blottades? Sista gången jag gick till tandläkaren så sade de inget om det, bara att jag borde se till så att piercingen inte orsakade mer skada. Den är nu borta så jag hoppas att jag räddade mina tänder i sista sekunden.

Peace /V

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Satt och googlade på just det problem du beskriver i sista stycket! Utan anledning (vad jag vet) så har även mina nedre framtänder börjat ila med jämna mellanrum. Har pågått i ca 2 dagar... Undrade bara om dina ilningar försvann av sig själv eller hur du nu gjorde för att bli av med dem!



Svara gärna i en kommentar på min blogg så att jag ser ditt svar :) Kram och tack på förhand!

2011-07-19 @ 12:17:31
URL: http://lovisae.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0