En dag på zoo (uppd. 9/7)

Åkte till Eskilstuna Zoo med morsan, moster och Oskar idag. Solen sken och vi hade alla väldigt trevligt. Jag åkte två karuseller, fotade när de andra åkte och fick både en Slush och ett gossedjur från ett vinst varje gång-stånd. Vi åt mat och glass senare på eftermiddagen, tittade på djuren och klappade både en myrslok och en tapir - så lena (och söta)! Moster blev lite kär i myrsloken medan jag var beredd på att stjäla hem tapiren till mig, han hade säkert blivit bra kompis med Charlie.

 Glad  Redo! 
 Tummen upp!  Käk!
 Romeo (heh, SH:arna förstår)  Guiden Oskar
 Chillar i skuggan  Vår kära myrslok
 Min fina tapir  Kuligt åk
 Yum, yum!  Oskar fiskar, fick 121 p.
 Lycklig med Slush  Vinsten biter, Kolla in tungan!

Tove kommer snart hit, imorn blir mindre trevligt, skriver mer om det då.

Peace!

---9/7---

Hade kul med Tove, vi spelade Super Mario Bros på Wii både med och utan Oskar som för övrigt diggade Tove väldans mycket. Han förklarade för henne hur hon skulle göra i vissa lägen (trots att hon mycket väl vet vad som ska göras och var proffset av oss tre) och både dödade oss och dog själv många gånger om innan han gick hem. Tove och jag tittade på lite teve, drack cola och snackade innan vi gick och lade oss.
Tog en bild på morfars underbara rosor också, väldans fina - blev lite kär i den gula.

 

Peace+2!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0