Cookies!

Har gjort kakor på 12 minuter, tror du mig inte? Kolla in resultatet!
Det doftar ljuvligt i köket, ska smaka (hoppas de är goda) när de har svalnat lite. Köpte färdig kakdeg på ICA från American Cookies, jättelätt att göra med bra instruktioner (tre steg).



Ikväll är det även premiär för True Blood säsong 3! Har sett fram emot det sedan säsong 2 tog slut! Tyvärr måste jag vänta någon timme innan jag kan se det eftersom jag inte bor i USA *muttra*. Jag har läst ut bok nummer 3 av Charlaine Harris, Club Dead, och jag hoppas att den nya säsongen följer boken bättre än vad andra säsongen gjorde - blev lite besviken då. Boken var kanoners!



Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0