En smakbit

Hittade en trevlig nyhet på ICA Maxi idag och lyckades övertala morsan att köpa den, en ny bok av Stephenie Meyer: Bree Tanners andra liv, en Ljudet av ditt hjärta-roman!
Läste ut den på två timmar och den var riktigt bra, en liten aperitif innan Eclipse-filmen, (har fortfarande inte läst Breaking Dawn men kommer göra det efter att jag sett filmen).
Tycker om Bree nu, tidigare var hon för mig bara en liten statist i tredje boken men nu tänker jag på henne med sorg och värme och kanske även lite tacksamhet.
Boken kostar 149 spänn på Maxi och innehåller några skrivfel men är man ett Twilight-fan så ska man ha boken i sin kollektion! Jag läste den på svenska men kommer säkert skaffa den på engelska senare.



Peace!

Kommentarer
Postat av: Kitty

Jag måste vara ett hemskt Twilight-fan, har inte en enda bok än så länge. Men jag funderar på att köpa i sommar, så man har lite att läsa. :)

2010-06-08 @ 22:50:49
URL: http://xiwis.blogspot.com
Postat av: Viggo

Du har ju redan läst dem och det är huvudsaken ;) Jag skulle vilja ha böckerna i pocketform och funderar på att köpa men är pank just nu :P

2010-06-09 @ 00:08:21
URL: http://viggovarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0