Junjo Romantica

Kitty lurade mig att titta på en yaoi-anime i eftermiddags och nu har jag sett det sista avsnittet av 24 stycken, jag är helt besatt! Har till och med beställt hem den första manga-volymen, laddat hem musiken och mycket mer som inte behövs skrivas ned här. Dumma Kitty, varför gjorde du såhär mot mig?

 Här är de tre kärleksparen som man får följa, märk hur en i varje förhållande ser förbannad ut medan den andre verkar glad, varför? (Kitty, när du sett alla avsnitt ska vi diskutera!)

 Min favoritkaraktär, "Nowaki"

 Kittys och mitt favoritpar *hjärta*

Kommentarer
Postat av: Sannie

Jag strulade med tuben igen, så jag fick vänta lite extra för att se EP18, ska se den sen sova... Ska försöka stiga upp tidigt så jag kan se resterande ep så vi kan prata. Jag måste ju säga att Hiro-san är min favorit, vilket blir bra eftersom det blir vårt favoritpar!



Jag hoppas min hjärna bara registerat yaoi idag, så mina drömmar tar den riktningen.



NEEEEJ JAG VILL INTE, LÅT BLI, LÅT MIG VA

(Mmm, kyssen på dig)

2010-06-02 @ 02:23:35
URL: http://xiwis.blogspot.com
Postat av: Viggo

Haha, underbart Sunny ^^ Nu ska jag bara få hem min första volym manga så kan vi snacka ännu mer ;)

2010-06-03 @ 20:29:08
URL: http://viggovarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0