Åh himmel!

Såg precis på nätet att det finns en trailer för nya Twilight-filmen, Eclipse! Jag har ju inte ens kommit halvvägs i boken *småpanik*! Jag har ju bestämt mig för att läsa boken innan jag ser filmen och tänkte att jag hade massor av tid på mig men nu när trailers:arna börjar släppas ut på nätet så får jag skynda mig, vill ju kunna titta på dem utan att undra what the hell det är jag ser.

*
Snön är tillbaka! Just nu yr det utanför fönstret och det är så deppande. Sanna kommer hit imorgon och jag hoppas och ber att hon tar med sig solsken. Hade på mig mina älskade Converse igår, det var så härligt att kunna känna marken (gruset) under sig och inte behöva vara rädd för att halka. Men nu är det tillbaka på med vinterstövlarna *suck*.
*
Internet:et på morsans dator är kaputt! Jag blir så frustrerad, har massor att göra (mest fejjan) och min minidator är trööög, jag behöver den stationära!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0