Älskade böcker!

Oj, oj, oj! Läste ut The Phantom of the Opera av Gaston Leroux på bara fyra dagar! Den var så spännande, kunde inte sluta läsa! Bilderna var lite läskiga, speciellt när man kom in i handlingen. Väldigt skrämmande, REKOMMENDERAR!
Välj gärna den ”rätta” översättningen av boken, om du nu inte läser på franska, av J-M & Randy Lofficier.



Har också, äntligen, läst ut Pride and Prejudice and Zombies av Jane Austen och Seth Grahame-Smith. Hade svårt för det gamla engelska språket men den var helt okej. Har beställt fler böcker som jag hoppas kommer imorgon. En av dem är originalet Pride and Prejudice och när jag har läst den kan jag nog bättre säga om jag tycker om historien eller inte. Jag har aldrig varit ett stort fan av zombies så den förstnämnda av de två var väl ingen höjdare... men helt okej.

Peace!


Kommentarer
Postat av: Sunny

Mmm, böcker... NamNam

2010-05-19 @ 22:55:19
URL: http://xiwis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0