Törst

Hade en wunderschön dag med morsan igår. Först planterade vi nya, fina blommor på mormors grav, sedan åkte vi ned på stan och käkade på Café Gränden innan vi såg Alice i Underlandet på filmstaden. Morsan hade varit väldigt motvillig och ville absolut inte se filmen för hon gillade inte Disney-filmen från 1951. Men jag förklarade att de två filmerna inte gick att jämföras, jag gillade inte heller Disney-filmen men Tim Burtons verk var så jävla bra så efter lite mer övertalning gick hon med på att se filmen (dessutom betalade jag för biljetterna, det kanske hjälpte lite). Efter filmen frågade jag vad hon tyckte och hon kunde inte ljuga, hon gillade den! Ha, Viggo vet minsann vad morsan vill ha! 

Dagen innan såg jag på Cribs och en av "stjärnorna" hade massor av Vitamin Water-flaskor i sitt kylskåp och hon berättade att hon älskade drycken och bla bla bla. Jag diggar Vitamin Well, en liknande produkt, mer känd i Sverige tror jag än Vitamin Water som är en produkt från USA. Har hittat en ny favoritsmak, Citron/Lime - heter Vitamin Well Reload.
Smakade även Brämhults Lemonad idag, skitgod. Det är så gott med syrliga drycker när det är varmt ute och det är verkligen varmt nu! Njuter.

 

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0