Länge sen sist..

Har inte orkat blogga men tänkte bara fylla på lite info om veckorna som gått sedan sista inlägget.

Morfar har tyvärr gått bort (tycker alltid att den meningen på något sätt låter lustigt). Han dog i torsdag 4/11 och imorn ska vi till Ringströms för att ordna hans begravning.

Åkte till Hantverskbyn+ Nittsjö uppe i Dalarna igår med Linda och Leffe. Vi hade kul även om det vi betalat för blev en besvikelse. Fastnade i en bilkö på vägen hem, stod still i nästan 6 timmar!
Ramlade och slog mig på vägen hem sen, har fortfarande ont i benet.
(Bilder kommer)

Morsan och jag har börjat städa i förrådet, förhoppningsvis blir vi klara innan jul och kan börja städa i lägenheten också.

Den 18:e bär det av till Stockholm. Då ska ett helt gäng från SH gå på Harry Potter och Dödsrelikerna del 1. Jag ska vara utklädd till Professor Sprout men vet fortfarande inte hur jag ska fixa med dräkten. Någon som har en potatissäck eller två som jag kan få låna?

Nu ska jag fortsätta äta på min macka, ha're!

Kommentarer
Postat av: Sunny

Jag kommer ringa dig idag och fråga lite om när du anländer till Stockholm så jag kan planera lite utifrån det också! :)



Puss på dig gumman <3

2010-11-11 @ 10:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0