Framme!

Sitter här i Sannas studentlägenhet och är lite upprörd å Sannas vägnar. Hennes inneboende som bara skulle kvarta här en kort tid, men som har stannat över tiden och inte alls betett sig som en bra gäst, har skrivit skit om Sanna på Facebook och dragit igång en cirkus där hennes kompisar står på hennes sida medan andra från skolan står på Sannas sida. Orkar inte gå in på detaljer för det är så himla dumt men tjejen borde skämmas. Om jag inte var Sannas vän skulle jag ändå ge henne rätt i sakfrågan, det är synd om henne nu och jag ska ge henne allt stöd jag kan. *gosar Sanna*

Nu till gladare nyheter: imorgon blir det mini-SHirl hos Leffe med många goa gubbar. Det ska bli kul, speciellt eftersom jag fick lämna SHirl så hastigt i Augusti.

Nu ska jag fortsätta umgås med Sanna när hon har lagt på telefonen, resan gick bra i alla fall och jag är så himla glad att jag äntligen får spendera tid med min Kitty igen!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Sunny

Tack för ditt besök i helgen, synd bara att det skulle bli så mycket drama och annat. Älskar dig vännen och det är underbart att ha en vän som dig.



2010-10-18 @ 12:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0