Update

Veckan har varit sådär, både upp och ned.
Fick brev från familjeläkaren om att jag inte kommer få någon hjälp från ätstörningsenheten som min hon lovat mig. Allt jag vill är att få prata med en dietist, få hjälp, min läkare har svikit mig så många gånger nu att jag starkt funderar på att byta. Orkar inte bo i den här hyddan längre.

Ljusglimtarna är att Vampire Diaries, Lark Rise to Candleford och The Big Bang Theory är tillbaka, yey!
Är även klar med en bok som jag tänker skicka till en lektör i veckan som kommer. Väntar även på en leverans från megastore med filmer och böcker, mums!

Idag hjälpte jag mamma att vakta barn. Lyckades göra en god veggie sås till fullkornspastan, känner mig både nyttig och duktig.

 Gjorde det här på eftermiddagen, gult!

Peace!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag äter "Hårform" för att håret ska växa. Det finns att köpa i hälsokosten :) Kramis

2010-10-04 @ 18:24:15
URL: http://duskaintemedpawillys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0