Update

Har inte orkat blogga på ett tag men måste nu uppdatera folket lite.

www.svenskahogwarts.com har saker utvecklats och min hög uppskattade och käre *host* DUT-professor Terenti Valentinov har blivit Husfar till ettorna på Durmstrang, yey!



Genevéve Foucquet är åter aktiv som professor i AST på Beauxbatons, woho!
*
Jag är inte säker på om jag ska börja med den nya ångest-medicinen eller inte, vi får se. Har försökt att väga för- och nackdelar men jag vet inte. Tror att jag behöver medicinen men hatar biverkningar och att sluta med en medicin som har sin verkan uppe i hjärnan är jättejobbigt.
*
Bakade muffins igår och jag brände dem lite men de var goda ändå.

 

Kusinen Oskar fyllde 11 år igår, grattis! Var på kalas hos honom i söndags, det var kul att träffa familjen.
Appropå familjen så kommer morfar hem i veckan, ska bli jätteroligt att se honom igen, har saknat honom.
Drömde om mormor igår natt, det satte sina spår. Varje gång är det samma sak. I drömmen lever hon fortfarande och hennes död var bara en dröm i sig. När jag vaknar upp efteråt känns det som om hennes död bara var en dröm och att hon fortfarande finns kvar här hos oss. Det är jättejobbigt varje gång, saknar henne ännu mer då.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0