The Ana Gina Show


http://svtplay.se/t/140131/ana_gina_show

En underbar talkshow på nätet, finns på svt-play, där Gina Dirawi snackar med bloggare och kändisar (de flesta på b-nivå) om vad som pågår i bland annat bloggvärlden. De flesta är så unga, det är läskigt. Jag är 23 år och har åstadkommit vad i mitt liv? Skit samma, det är inte mig det handlar om nu. Gina spelar dessutom olika roller så som Bettan och syster Khadidje. Hehe, morsan älskar Bettan men jag tror inte de har någonting gemensamt mer än smeknamnet.
Hur som haver, kolla in The Ana Gina Show, tack vare den har jag fått lära känna plastikopererade bloggare som tydligen klassas som kändisar i Sverige... känner att den vetskapen kommer ta mig långt här i livet.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0