Kort uppis

Oj, längesen jag skrev här! Hehe, så har X antal av mina inlägg börjat sedan jag startade bloggen, just för att jag inte kan blogga konsekvent. Men bättre sent än aldrig hörni!

Sedan operationen i juni har jag gått ned dryga 10 kilo, ingen wow-summa direkt men det känns i kroppen och syns på kläderna så jag är inte besviken. Lär bli mer kilon när jag väl sätter igång med träningen och slutar slarva med måltiderna.

Var i Skottland i juli, helt underbart! Träffade två äldre tjejer där som mamma och jag hängde mycket med: Victoria och Maria (ironiskt med tanke på att jag både heter Viktoria och Maria). Skulle gärna lägga upp bilder om det inte var så att bilderna ligger på ett usb-minne jag inte har hos mig för tillfället. *suck*

Just nu sitter jag i Mönsterås, är och hälsar på Sanna och hennes pojkvän Robert. Igår (20/8) var jag och Sanna inne i Kalmar och träffade Madde, vi fikade och snackade och hade jättekul. Sanna fyllde 22 i fredags, grattis än en gång sötnos!

Har skickat in ett nytt manus till min skrivarcoach/lektör Ann Ljungberg, ska få tillbaka det i september och efter det ska jag skicka iväg det till ett få utvalda bokförlag. Ser fram emot det, ska bli jättespännande.

Det var väl allt för stunden men jag ska försöka hålla igång här mer.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0