Födelsedagsbarnet

Jahopp, då är det återigen dags att fylla år, 23 den här gången. Det blir mindre och mindre roligt att fylla år ju äldre man blir, tycker nästan att det skulle vara tvärtom eftersom man borde fira att man överlevt ett år till, hehe.
Har lovat bilder, jag vet, men är fortfarande lat och håller mina få men kära läsare på streckbänken ytterligare en tid.

Idag blir det skojsigt, först frukost på sängen (om inte morsan glömmer) och sedan dyker Kitty upp på eftermiddagen!!! Vi ska ut och göra Västerås osäkert inatt, yay!
Kanske Tove dyker upp också, det vore ett stort plus i kanten på den här dagen.

Nepp, nu ska jag sova så att jag kan vakna och upptäcka nya gråa hårstrån samt rynkor.

Puss och kram världen, peace!

Ps, 12.14 (eftermiddag) ploppade jag ut för 23 år sen så egentligen är jag fortfarande 22, vilket jag är jävligt nöjd med (hade åldersnoja redan vid 19 going on 20, så det så!)

Kommentarer
Postat av: Sunny

GRATTIS SÖTUNGE! För varje år som går lär man sig mer saker och varje rynka kommer motsvara minst 1000 saker ... Jag ser framemot när jag är världens skrynkligaste tant och bara vet allt! :D

2011-02-04 @ 00:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0