Update 27/8 -12

* I lördags köpte morsan golv på ByggMax och tapeter hos Happy Homes till sovrummet/barnkammaren. Nästa måndag kommer renoveraren hit, då jävlar, allt skit ska bort, tjoho! Lister och en dörr är det enda som är kvar att köpa till det rummet nu, sedan kan det bli klart. 
 
* På lördagskvällen kom mammas jobbarkompis förbi, vi hade en liten "kräftskiva", mycket trevligt.
 
  
Mamma hade dukat så fint
 
 
När dagsljuset försvann tände vi ljusen, mysigt
 
* Igår (söndag) var vi till IKEA och inhandlade lite till Alex samt tittade på bäddsoffor. Troligast blir ändå att mamma köper bäddsoffan på Mio, IKEA hade inte riktigt det hon ville ha.
 
* Idag var jag till barnmorskan Marie igen. Hon är verkligen underbar och stöttande. Alla värden var bra, mitt blodvärde berömde hon vilket är lite ironiskt med tanke på att sjukvården brukar klaga på just blodvärdet, att det är lågt och att jag behöver järntillskott. Alex hjärtljud var bra och jag håller mig på mitten av kurvan fortfarande. Toppen!
 
Peace!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker det är så himla mysigt att du ska få en liten bebis Viggo :) Kommer ihåg "på vår" tid hur du längtade efter en. Undra hur h*n ser ut! Kramis

Svar: Ja det är riktigt spännande :) Du får ta dig en trip ned hit sen när Alex tittat ut ;)
Viktoria Maria Viggo

2012-08-27 @ 17:37:54
URL: http://duskaintemedpawillys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0