Mat, mat, mat

Hehe, inlägget idag handlar mest om vad jag ätit de senaste två veckorna i bilder.

Först ut är min egen konstruktion av Chicken BLT:


Laxpudding med smält smör:


Samma dag gjorde jag även Finska pinnar:


En dag blev jag jättesugen på såkallade "pms-kakor", de går så snabbt att laga till och är djävulskt goda!


I början av veckan blev jag supersugen på mockarutor istället, första gången jag gjorde dem, visst ser de goda ut?

Jag garanterar att de blev jättesmarriga också, mumma!

Sist men inte minst middagen igår:

Couscousröra med stekt halloumi, inlagd paprika, torkade aprikoser, solrosfrön samt kryddor. Till det en grönsallad och creme fraiche, ljuvligt! Det roliga är att jag fick inspirationen på morgonen efter jag vaknat, jag gillar inte ens couscous eller halloumi!

Nu så, inga fler matbilder för den här gången, lovar!

Vill däremot visa en bild på våran älskade ComHem-box som kom hem till oss förra veckan, åh vad jag älskar den! Speciellt kanalen BBC Entertainment, känns som att den kanalen är gjord för mig, brittisk humor är bäst!


Vill avsluta detta inlägg med att meddela att jag har en för jävlig halsbränna på grund av graviditeten. Jag mår illa nästan konstant och det gör svinont i halsen. Dock glömmer jag bort mina plågor när jag känner bebben sparka. Är nu inne på vecka 31, det går undan!
Vi håller på att städa fortfarande och det börjar arta sig, idag frostar vi ur frysen och rensar i köksskåpen. Det finns ingen här som ligger på latsidan, det kan jag lova!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0