Helgen v. 44

Äntligen kom Sanna hit, hade saknat henne och så var det på tiden att hon fick träffa sitt gudbarn. Jag tyckte vi hade det riktigt trevligt, trots att vi båda var supertrötta större delen av tiden, och jag tror Alex diggar sin gudmor/"moster" väldigt mycket, titta bara här:
Vi hoppas Sanna snart kommer igen så vi kan gosa mera!
 
Nu på onsdag ska Alex till BVC och Lena för att vägas och mätas, ska bli spännande.
 
Renoveringen av köket ska snart sättas igång också, igår beställde vi golv och senare i veckan ska vi köpa färg. Nästa vecka eller veckan därpå kommer hantverkaren hit och börjar riva ned det gamla, jag hoppas det kommer funka med Alex så att hon och jag kan få sova trots oväsendet.
 
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0